
Ez így szépen hangzik és bizonyára több esetben működik is, de mi a helyzet azon szolgáltató cégekkel, akik nem dobozos terméket vagy nem mindenkinek azonos szolgáltatást értékesít.
Nekik már nem is való az internet, mint értékesítési csatorna?
Rendezvényt lebonyolító, kiszolgáló cégeknek a legnagyobb marketing fegyvere az ajánlás. Ez szinte egyértelmű, mivel egy rendezvényről remélhetőleg nagyon sok elégedett vendég távozik. Valakinek a dekoráció tetszett nagyon, másnak a zenekar szórakoztató műsora. Ennek köszönhetően a közeljövőben egy közösségen belül mindenképp el fogja mesélni a tapasztalatait. De biztosan lesz, olyan vendég is, akinek éppen az étteremi kiszolgálás nem tetszett!
De mi a helyzet, ha ő éppen az interneten létrejött különböző közösségi csoportoknak meséli el az élményeit az adott rendezvénnyel kapcsolatban? Vagy ő éppen egy média munkatársa, és publikálni szeretné az adott szolgáltatás kiváló közreműködését egy helyi napilapban interjú formájában?
Mivel az Ön szolgáltatását nem lehet megrendelni az interneten, minden rendezvényen másak az igények és nem lehet egy dobozos termékként beállítani, így Önnek az Online PR az egyik marketing fegyvere az interneten. Gondolom nem mindegy ki mit ír az Ön szolgáltatásáról az interneten!
Próbáltuk felkelteni a figyelmet. Ennek a témának lesz még folytatása......