Az elmúlt években az e-mailek illetve a webnek köszönhetően könnyebben el tudunk jutni bárkihez mint eddig valaha. Mivel egyre több ember használja az internetet információszerzés céljából, fontos, hogy mi se hagyjuk figyelmen kívül ezt a médiumot amikor egy közelgő eseményről akarunk tájékoztatni.
1. Weboldal
A legfontosabb, hogy légy megtalálható. Azután optimalizáld oldalad kapacitását. Tartalmazzon fontos információkat és azokat frissítsd rendszeresen. A jól megválasztott kifejezések, kulcsszavak, egy térkép a weboldaladról (sitemap), mind hozzájárulnak az oldal sikeréhez. Ha teheted légy elérhető más weboldalakról is.
2. Legyen rendezvényed szembetűnő
Tervezz egy akár statikus akár mozgó reklámot a weboldaladon. Tartalmazzon minden olyan fontos információt mint például helyszín, árak, időpontok. Használj buzdító kifejezéseket: „Foglaljon magának helyet a rendezvényre most!“ egy linkkel a regiszrációs oldalhoz. Vagy kérd meg partnereidet, hogy ők is reklámozzák rendezvényedet.
3. Optimalizáld a tartalmat
Weboldalad legyen érthető, friss és tartalmazzon fontos információkat. Ne feledd, az olvasók először többnyire átfutják az oldalt, nem tanácsos hosszú, bonyolult mondatokat használni. Emeld ki a fontos szavakat, használj sokat eláruló főcímeket. Mindíg legyen információ arról, hogy hogyan lehet helyet foglalni, regisztrálni, fizetni.Virtuális séták az eljövendő eseményen, képek vagy rövid videók az eseményről vagy már megrendezett és megtartott eseményekről szintén jól bevált reklámeszközök.
4. Küldj meghívót
Reklámozd az eseményt és bíztass a részvételre HTML meghívókkal. A stílusa tükrözze a weboldalad stílusát és tartalmazzon minden fontos információt. Ösztönözzön a weboldalad megtekintésére és feliratkozásra. Amennyiben van online hírleveled ott is meghívhatod az érdeklődőket az újabb rendezvényekre.
5. Legyen egyszerű a regisztrálás és a fizetés.
A könnyen érthető, egyszerű jelentkezési lap megnövelheti a jelentkezők számát. Csak valóban fontos adatokra kérdezz rá. Ne feledd, a felhasználók többnyire türelmetlenek és nincs kedvük a hosszú és bonyolult formulák kitöltéséhez. A lehető legtöbb helyen tedd lehetővé az online fizetést és csatolj egy linket az adatvédelemről. Ez megnyugtatja a jelentkezőket, hogy nem akarod adataikat spam-ra használni.
6. Rendszeres emlékeztetők
Küldj rendszeres HTML vagy csak szöveg email emlékeztetőt amiről a weboldalad elérhető. Ahogy a rendezvény közeleg, tedd gyakoribbá ezeket az emaileket.
7. Szájról-szájra…
Költségkímélő és hatékony módszer lehet minden „Küldd tovább!“ és hasonló kérések a weboldalon, hírlevélben, online meghívókon…Ösztönöznek és megnövelhetik a jelentkezők számát.
Forrás: rendezvenyszervezes.blogter.hu