A blogunkról

Bemutatjuk a megszervezem.hu weboldalt, mint rendezvény navigátort!
Minden információt összegyűjtünk, ami jelenleg az interneten van rendezvénnyel, esküvővel kapcsolatban.
A blogon PR cikk megjelenítésére is van lehetőség, de kizárólag a partnereink számára.
Csatlakozzon partnerként!

Címkék

álomesküvő (61) bál (3) báli ruha (1) biofesztivál (2) blog (3) bor (29) borfesztivál (5) catering (3) cégadatbázis (1) ceremóniamester (11) csali (1) csokoládé (1) cukrászda (1) damjanovich (1) dekoráció (11) dilemma (1) eljegyzési gyűrű (4) előadó (2) előadóművész (1) emagazin (2) esküvő (199) esküvői csokor (12) esküvői kitűző (5) esküvői ruha (22) esküvői torta (11) esküvőszervező (88) event expo (2) e mail cím (1) fehér galamb (1) fellépő (2) fesztivál (2) fotós (21) fotózás (9) gasztro (1) gasztronómia (3) google (1) google adwords (2) hatékonyság (2) házasság (14) hellókarácsony (3) hostess (1) ingyen (1) internet; (2) internet marketing (2) internet stratégia (4) internet trend (1) iwiw (2) karácsony (8) kastély (29) kastély07 (1) kastélyszálló (7) kiállítás (4) közösségi oldal (1) landing oldal (3) látogatottság növelés (3) likör (1) link (1) linkapcsolat (2) marketing (3) meghívó (1) menyasszonyi csokor (6) menyasszonyi ruha (15) menyasszony tánc (7) mercus (1) milliomos szuletik (1) nászút (13) nyereményjáték (4) önbizalom (1) online (4) online iroda (4) online marketing (5) online mini képzés (1) online pr (1) online public relation (1) online vallalkozas (2) online vállalkozás (1) pálinka (1) pecabot (1) poker (1) ppc (1) program (1) reddit (1) rendezvény (103) rendezvényhelyszín (45) rendezvényhelyszín0 (1) rendezvényszervező (55) rendezvénytechnika (11) rss (1) sütemény (2) svédasztal (4) szerelem (1) színész (1) torkos csütörtök (1) újdonság (2) vásár (2) videós (1) virág (2) virágbolt (1) vőfély (21) web2 (1) web2.0 (1) weboldal (2) webrendezveny.hu (1) zenekar (1) zenész (3)

Stratégiai Partner

Álomesküvő vagy fényes parti?

2008.12.22. 16:13 | megszervező | Szólj hozzá!

A gazdasági válság ellenére ismét divatba jöttek a fényűző és extravagáns partik, a cégek ugyanis igen magas jövedelemmel rendelkező ügyfeleikre koncentrálnak, akiket mindenáron meg akarnak tartani. Magánrepülős utazás, lebegő étterem és több tízezer dolláros ékszereket viselő felszolgálók a vásárlócsalogató trükkök között.


Míg a legtöbb egyesült államokbeli vásárló számára a nagy pénzköltések ideje egy időre lejárt, az igazán gazdagoknak csak egy kis bátorítás kell, hogy ne apadjon a vásárlókedvük, vélekedik néhány luxuscikkeket forgalmazó cég.

A Damiani ékszerháznak bejött a parti

Az exkluzív brandeknek is tenniük kell valamit, hogy megtartsák forgalmukat. Ennek egyik módja az, hogy kiszélesítik a vevőik körét, és egyre több új üzletet nyitnak. A válság miatt azonban a már meglévő vásárlók megtartására helyezik a hangsúlyt: azokra, akik egyetlen vásárlás alkalmával több ezer dollárt is képesek elkölteni.

A leértékeléssel a brand imázsát kockáztatnák, így inkább extravagáns partikat rendeznek, hogy növeljék már meglévő ügyfeleik vásárlási kedvét. A szervezők úgy gondolják, hogy az exluzív események rendezése egyáltalán nem számít pénzkidobásnak, inkább a marketing egy másik formájának tekintik. Míg a legtöbb vállalat visszafogja a marketingre költött összegeket, a luxusiparban ennek az ellenkezője történik.

"A nehéz időkben, amikor a vásárlói kedv csökken és a fogyasztási szokások változóban vannak, fontos, hogy a luxuscégek megtartsák a törzsvásárlók lojalitását" - mondta Claudia D'Arpizio, a Bain & Co. konzultációs cég luxuselemzője.

A Damiani ékszerház és az Angelono életmód magazin egy 9 millió dolláros (1,9 milliárd forintos) ingatlant bérelt ki közösen, hogy fényűző partit adjon leendő ügyfeleinek. A potenciális vásárlók, miután elfogyasztották a vacsorát és a pezsgőt, megtekintették az ékszerkollekciót, amelynek darabjait a frissítőket felszolgáló személyzet tagjai is viselték.

A vásárlóknak több személyre szabott, "intim élményt" próbálunk nyújtani, mondta Laurie Partuno, a fent említett partit rendező Damiani üzlet menedzsere. "Manapság nagyon hatékonyan kell elkölteni a marketingre szánt összegeket."

A luxuscégek a törzsvásárlókat akarják megtartani

A partiknak csak a kreativitás szab határokat. Az American Express például Torontóban egy daruval felfüggesztett, 50 méteres magasságban lógó teremben rendezett fogadást, Kanada legjobb séfjeinek közreműködésével. Az egyik high-end cég pedig magánrepülőgépes utazásra hívta potenciális ügyfeleit.

Egy kaliforniai, prémium kategóriás fitneszterem-hálózat modelleket és egy híres DJ-t szerződtetett a nyitóbulijára, a vendégek pedig 150 dolláros (31 ezer forintos)  spa utalványokat és ruhákat tartalmazó ajándékcsomaggal távoztak. A 170 vendégből végül 9 vásárolt bérletet, ezzel az aránnyal a szervezők szerint a parti sikeresnek számít.

A dubaji székhelyű Emirates Airlines több mint félmilló dollárt (103 millió forintot) fizetett Ricky Martinnak egy koncertért, amikor a Los Angeles-i piacra való belépését ünnepelte. A sztár a parti kedvéért az egyik sláger szövegét is megváltoztatta, az abban szereplő földrajzi nevet Dubajra módosította.

A vendégek közben homárt, királyrákot ettek, és egy Egyesült Arab Emirátusokról szóló könyvvel távoztak.

A fogadások szervezői azzal is számolnak, hogy a kitűnő fogások és megnyerő ajándékok híre futótűzként fog terjedni a tehetős meghívottak ismerősei között, ez pedig a marketing leghatéknyabb formája. Azért, hogy elkerüljék a gazdasági helyzet veszteseinek rosszallását, az extravagáns partikon gyűjtéseket szerveznek különféle jótékony célokra és nonprofit szervezeteknek.
 

 

Forrás: deluxe.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://megszervezem.blog.hu/api/trackback/id/tr59881978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Címkék: rendezvény álomesküvő

süti beállítások módosítása