A mindennapokban is gyakran használt Bluetooth technológia új oldalát, mely a rendezvények világában is egyre inkább nélkülözhetetlenné teszi! Bluetooth-on keresztül a vendégek telefonjára nemcsak képet, hanem videó- és hangfájlokat, animációkat is küldhetünk. Ez a gyakorlatban szinte korlátlan felhasználási lehetőséget rejt, íme néhány példa:
Melyik asztalhoz ül a vendég?
Elkerülhető a kényelmetlen sorbanállás a bejárati ültetési rend térképnél, ha mindenki megkapja a telefonjára azt, így keresgélés és kérdezősködés nélkül könnyedén megtalálhatja a helyét.
Melyik szekcióteremben lesz az előadás?
Konferenciákon tipikus probléma, hogy a résztvevők a nap közepére már elvesztik a fonalat (és az érkezéskor kapott programfüzetet) és nem tudják, hol és mikor kezdődik a soron következő előadás. Az ilyen kellemetlen szituációk könnyedén elkerülhetők, ha a résztvevők a mobiltelefonjukra (is) megkapják a napi programot, így biztosan kevesebb lesz a folyosón tanácstalanul bolyongó és késő vendég.
Programváltozás?
Az sem gond, ha csúszik/változik a konferencia tervezett napi programja, hiszen azonnal frissített programot küldhetünk a telefonokra. Ez az, ami a nyomtatott programfüzetekkel eddig megoldhatatlan probléma volt, a Bluetooth technológiával mostantól gond nélkül kivitelezhető.
Mi a vélemény a rendezvényről?
Sok eseményen szükséges dokumentáció, értékelő lapok kitöltetése a résztvevőkkel, hogy megtudjuk véleményüket a rendezvény elemeiről. A Bluetooth-on kiküldött kérdőívekkel nemcsak rengeteg papírt spórolhatunk, hanem az esemény utáni feldolgozást is, hiszen az eredményeket a rendszer azonnal összegzi és igény szerint elemzi.
Szavazótechnika?
Az interaktivitás, az esemény résztvevőinek bevonása sokkal érdekesebbé tehet egy előadást. Lehetséges valós időben megjelentetni a szavazás állását, és - ha a tematika engedi -, akár attól függővé tenni a rendezvény további menetét.
Hogyan keltsem fel a figyelmet egy kiállításon?
Gyakori oka a megjelenés sikertelenségének a tematikus kiállításokon, hogy a sok versenytárs között "elveszik" a stand. A látogatók hamar megtelnek a bejárathoz közeli kiállítóktól kapott információkkal, és befelé haladva egyre jobban szelektálnak. Azonban ha felhívjuk figyelmüket a telefonjukra küldött csábító üzenettel - melyet már a bejáratnál megkapnak -, biztosan útbaejtik a figyelmüket már messziről megragadó cég standját.
Nyereményjátékkal kombinálva a siker garantált!
Promóció?
Az emberek ingerküszöbe a promóciókkal szemben egyre magasabb, egy egyszerű szórólap már kevésbé hatékony reklámeszköz. Kifejezetten a fiatal célcsoporttal rendelkező termékek/szolgáltatások számára kiváló lehetőség a Bluetooth technológia bevonása a promóciókba, mellyel a célszemélyeket nagyszerűen lehet stimulálni, játékra ösztönözni.
...És ez csak néhány gondolatébresztő a lehetőségek közül, melyek a Bluetooth technológiával megvalósíthatók.
Forrás: rendezvenyvilag.hu