A blogunkról

Bemutatjuk a megszervezem.hu weboldalt, mint rendezvény navigátort!
Minden információt összegyűjtünk, ami jelenleg az interneten van rendezvénnyel, esküvővel kapcsolatban.
A blogon PR cikk megjelenítésére is van lehetőség, de kizárólag a partnereink számára.
Csatlakozzon partnerként!

Címkék

álomesküvő (61) bál (3) báli ruha (1) biofesztivál (2) blog (3) bor (29) borfesztivál (5) catering (3) cégadatbázis (1) ceremóniamester (11) csali (1) csokoládé (1) cukrászda (1) damjanovich (1) dekoráció (11) dilemma (1) eljegyzési gyűrű (4) előadó (2) előadóművész (1) emagazin (2) esküvő (199) esküvői csokor (12) esküvői kitűző (5) esküvői ruha (22) esküvői torta (11) esküvőszervező (88) event expo (2) e mail cím (1) fehér galamb (1) fellépő (2) fesztivál (2) fotós (21) fotózás (9) gasztro (1) gasztronómia (3) google (1) google adwords (2) hatékonyság (2) házasság (14) hellókarácsony (3) hostess (1) ingyen (1) internet; (2) internet marketing (2) internet stratégia (4) internet trend (1) iwiw (2) karácsony (8) kastély (29) kastély07 (1) kastélyszálló (7) kiállítás (4) közösségi oldal (1) landing oldal (3) látogatottság növelés (3) likör (1) link (1) linkapcsolat (2) marketing (3) meghívó (1) menyasszonyi csokor (6) menyasszonyi ruha (15) menyasszony tánc (7) mercus (1) milliomos szuletik (1) nászút (13) nyereményjáték (4) önbizalom (1) online (4) online iroda (4) online marketing (5) online mini képzés (1) online pr (1) online public relation (1) online vállalkozás (1) online vallalkozas (2) pálinka (1) pecabot (1) poker (1) ppc (1) program (1) reddit (1) rendezvény (103) rendezvényhelyszín (45) rendezvényhelyszín0 (1) rendezvényszervező (55) rendezvénytechnika (11) rss (1) sütemény (2) svédasztal (4) szerelem (1) színész (1) torkos csütörtök (1) újdonság (2) vásár (2) videós (1) virág (2) virágbolt (1) vőfély (21) web2 (1) web2.0 (1) weboldal (2) webrendezveny.hu (1) zenekar (1) zenész (3)

Stratégiai Partner

Hogyan tervezd az esküvőd napját?

2008.11.18. 15:36 | megszervező | Szólj hozzá!

Nemrég egy aranyos jegyespár - akinek az esküvőjét szervezem - kért tőlem tanácsot az esküvőjük napjának beosztásával kapcsolatban. Felsorolták, hogy mi mindent terveztek be erre a napra:

- A menyasszony reggel a fodrászhoz, és a kozmetikushoz volt betervezve,
- Ezen idő alatt a vőlegény elhozza az aprósüteményeket, és a menyasszonyi tortát a cukrászdából,- Utána mindketten az esküvőnek helyszínt adó budai szállóba autóztak volna, becsekkolni a nász-szobájukba,
- 11 órától fogadták volna a vidéki vendégeket, akiknek szintén szobákat foglaltak a szállóban,
- 12:30-ra tervezték a vidéki rokonokkal való közös ebédet, szintén a szállóban,

 

- 13:30-tól a fotós szeretett volna képeket készíteni róluk a hotel 2 hektáros gyönyörű parkjának több pontján,
- 15:00-ra tervezték az indulást a polgári esküvőre, a város másik végére, Újpestre,
- 15:30 volt a polgári esküvő tervezett időpontja,
- 16:00 órakor kellett indulniuk a Március 15-e téri templomba, az egyházi esküvőre,
- 16:30-ra volt az egyházi esküvő tervezve,
- 17:30-18:00-ig köszöntő a templom előtt,
- 18:30-ra tervezték, hogy a vendégsereg megérkezik a vacsorának helyszínt adó hotelhez,
- 18:30-19:00-ig gondolták, hogy a welcome drinket mindenki elfogyasztja,
- 19:00-kor tervezték a vacsora kezdetét

 

A felsorolásból Neked mi tűnik ki rögtön? NAGYON SŰRŰ A PROGRAM!

A túl szűk időkeretből pedig mi következhet? A DOMINÓ EFFEKTUS, azaz, ha valahol megcsúszol az idővel, akkor borul az egész nap. Ettől pedig nemcsak a pár, de a teljes vendégsereg is idegessé válhat, elronthatja a feszített tempó az egész esküvőt.

Mi a teendő? A szortírozás, és az átszervezés!

Végy elő egy papírt, és írd fel azokat a programokat, melyeket nem lehet (vagy nem szeretnél) kihagyni az esküvőd napján, a többit pedig próbáld úgy beillszteni ezek közé, hogy mindegyik időpontra még legalább 15-20 percet ráhagysz.

Mindenképpen beszéld át ezt a tervet a pároddal, az örömszülőkkel, és mindazokkal, akiknek szerepük, feladatuk van ezen a napon (Tudom, hogy sokan ki akarják hagyni a szülőket a tervezésből, mert akkor azok a saját fejük, és elképzelésük után mennek a megvalósításban. Ha nem akarjátok őket bevonni a tervezésbe, az nem baj, de kellenek a megvalósításhoz segítők. Nem szabad, hogy mindent Ti intézzetek, mert kipurcantok, az pedig nem célja az esküvőnek).

Először írd fel a "kihagyhatatlan" programpontokat, majd pedig azokat, amelyek nem kötelezőek, vagy átszervezhetőek.

Fent említett párnak azt javasoltam, hogy a polgári esküvőt - amelyet eleve csak szűk körben, a két tanúval együtt akartak megrendezni - tegyék egy korábbi napra (Az önkormányzatoknál vannak szabad időpontok a hétköznapokra, főleg, ha a polgári esküvőt csak 4 főre kéritek). Ennek a programnak a kivételével nyertünk 1 órát, ráadásul a közös ebédet egy kicsit előbbre hoztuk, így teljes nyugodtsággal tudtuk a vidéki vendégek fogadását, a közös ebédet, a fotózást megvalósítani.

Még egyszer: A házasság napjának lehetőleg minden elvégzendő feladatához legyenek segítőitek.

Például a menyasszonyi torta elhozását se csak egyikőtök egyedül intézze. Mert mi van akkor, ha tényleg nem készültek el a cukrászdában vele? Megvárjátok, és ezáltal csúszik a többi programotok? Ehelyett ha ketten vagytok ott, akkor a segítő meg tudja várni a torta elkészültét, Te pedig taxival (vagy ha két külön autóval mentetek

 

Forrás: eskuvoitanacsok.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://megszervezem.blog.hu/api/trackback/id/tr12772660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Címkék: esküvő rendezvény

süti beállítások módosítása