A legmenőbb színészek, énekesek magánélete legalább annyi hírrel szolgál, mint filmes alakításaik vagy zenei teljesítményük. Miért olyan izgalmas mások kapcsolataiban vájkálni? Tényleg örömmel tölt el bennünket, ha egy ismert embert megbotlani látunk? A legtöbb sztárházasság nem tart holtomiglan-holtodiglan. A sztár párok élete, házassága, válása mindenkor a kíváncsiság középpontjában állt. Már a múlt században is rajongók ezrei hullatták könnyüket egy-egy híresség eljegyzésekor. A közvélemény érdeklődése a celebritások hétköznapjai iránt azonban egyre csak fokozódik.
A bulvárlapokban nap, mint nap olvashatjuk a legkülönfélébb figyelemfelkeltő címeket: Kudarcba fulladt a magánélete! Elvesztette kedvesét! Párja cserbenhagyta! Vagy: Zsák a foltját! Kimondták a boldogító igent! Hogy mi igaz a leírtakból, azt csak az érintettek tudják. A sztárok részéről jellemzően két megközelítés van a magánéleti események publikációjával kapcsolatban: az egyik, amikor „mindegy mit, csak írjanak” alapon szélesre tárják házuk kapuját a fotósok előtt is; a másik, mikor felismert szükségszerűségnek ítélik a sajtó szerepét népszerűségük fenntartásában, ám igyekeznek azt a maguk számára legoptimálisabb módon irányítani.
A sztárok dollár milliókat költenek esküvőjükre, de a tudatosak legfőképpen arra, hogy mindez a nyilvánosságot kizárva, a legnagyobb titokban történjen – hiszen tudják, hogy a titok még izgalmasabb, ennek van hírértéke, ez még inkább felkelti az újságírók érdeklődését.
Talán Madonna és Guy Ritchie költött a sztárok közül a legtöbbet arra, hogy skóciai esküvőjük idejéről és helyszínéről semmilyen információ ne szivárogjon ki. Olyannyira ügyeltek a nyilvánosság kizárására, hogy még légi felvételeket sem sikerült a bulvárlapoknak készíteniük. Ügyesen üzletelt azonban Catherine Zeta-Johnes és Michael Douglas, akiknek egymillió dollárjába került a nyilvánosság és a lesifotósok kizárására, ugyanakkor félmillió dolláros exkluzív szerződést kötöttek az egyik neves bulvárlappal, az OK! Magazinnal, hogy csak ott jelenhetnek meg az esküvőjükről készült képek. És persze a bevételi oldalt erősítette a divattervezőktől ajándékba kapott ruhák, cipők, ékszerek értéke is.
Egy amerikai tévécsatorna 5, 7 millió angol fontot (több mint 2 milliárd forintot) kínált Elton John esküvőjének közvetítési jogáért. A sztár először elfogadta az ajánlatot, és azonnal be is jelentette, hogy a pénzt saját AIDS-alapítványának fogja továbbutalni. Később aztán visszautasította az ellenállhatatlannak tűnő ajánlatot. Természetesen a huza-vona minden részletéről beszámolt a világsajtó, a sztár PR menedzsere pedig elégedetten mosolygott.
Forrás: eskuvoszervezes.blogter.hu