
Az interneten is elég sok körülmény megvizsgálását követően tudjuk elkezdeni a link kapcsolat kiépítését, hogy a jó úton haladjunk!
Érdekes tapasztalatokat szereztünk az utóbbi napokban!
Mi legyen a célja a link építésnek?
- minél több látogató generálása,
- keresőoptimalizálás alapja.
Miért kattintanának a látogatók a linkre, ami más oldalán van elhelyezve?
Igen, ez érdekes lehet a cél elérése érdekében. Építhetünk hatalmas link kapcsolatot, ha nem a megfelelő kulcsszóra optimalizáltuk az oldalt, azaz nem a célnak megfelelő kulcsszavakra. Illetve alig jönnek látogatók a weboldalunkra.
Így hamar kiderül, hogy a link szövege az egyik legfontosabb tényező a építkezés során!
Mi legyen a szöveg?
Legtöbb esetben nincs sok karakter a szöveg megírására. Olyan legyen, ami felhívja a látogatók figyelmét és érdeklik a mögöttes tartalom. Eközben figyelnünk kell arra is, hogy a linknek megadott szöveg tartalmazza a megfelelő kulcsszavak egészét. Legjobb esetben a kulcsszó teljesen megegyezik a link szövegével! Ez lenne a legjobb megoldás.
Hova érkeznek a látogatók?
Sikerült megfelelő szöveget kialakítani és a látogatók megérkeznek a weboldalunkra.
De mégis mi fogadja ott őket? Sokan itt csúsznak el, mivel hasonló tartalmat kell olvasniuk, mint a link szövege. De legjobb esetben a linken kialakított figyelem folytatását kell biztosítani az oldalon.
Szépsége és nehézsége?
Szöveg megfelelő, látogatók megérkeznek, de nem hozzák a megfelelő eredményt a weboldalon. Eredmény lehet egy ajánlatkérés elküldése a cégnek! Ilyen esetekben érdemes megvizsgálni a folyamatot és szépíteni a szövegen, weboldalon.
Mi ebben a nehéz? Sajnos a mai modern technológia még nem teszi lehetővé, hogy automatizáljuk ezt a folyamatot, így csak emberi erőforrás bevonásával lehet elvégezni, elérni a kívánt eredményt.
További hasznos tanácsok cégvezetőknek!