
Félretéve a viccet a "csali" az interneten kétértelmű szó lett. Szinte minden online marketinggel foglalkozó ember tudja, hogy mit kell érteni azon, hogy "csali" .
Úgy döntöttünk a hét elején, hogy mi is készítünk egy "csalit", de mi is ez?
A marketing szakemberek úgy tanítják, hogy a csali az amivel megfogod a látogatót, az érdeklődőt, azaz amivel megszerzed az elérhetőségét (e-mail címét).
A csali általában egy letölthető e-book, vagy egy levélsorozat, levél tanfolyam, stb. Melyben egy olyan dologról írsz, ami a célközönségednek érdekes, és HASZNOS lehet.
A csalit mindig ingyen adják, csak azért hogy az e-mail címek, és ezáltal az adatbázis nőjön.
A csalihoz általában egy popup oldalt, vagy egy külön sales oldalt szoktak készíteni, mi a második mellett döntöttünk. A sales oldal maga a pecabot, és hogy melyiket vetjük be, még nem tudjuk... Több oldalt is kipróbálunk, és megnézzük melyik fog beválni.
A csali lényegében azért készül, hogy a
A csalinkról elöljáróban annyit, hogy legalább 35 oldal hasznos információ lesz. Elsősorban rendezvényekkel kapcsolatos cégek vezetőjének ajánljuk, hogy ezzel a mini képzéssel képet kapjon a cége weboldala és az online hirdetése hatékonyságáról.
