Még nem írtuk meg, azt, hogy miként is tervezzük az oldal bevezetését, megismertetését szélesebb körben, azaz hogyan is tervezzük a látogatottság növelést.
Mindenekelőtt annyit, hogy a látogatottsággal nem az a célunk, hogy minél nagyobb számú legyen (igaz abból lesznek érdeklődők), hanem hogy a téma iránt potenciális érdeklődő és látogató legyen az oldalon. Mivel az oldal szolgáltatása mindenkinek ingyenes. De nem szeretnénk azt, hogy a megnövekedett látogatók miatt, a szolgáltatók nem releváns ajánlatkéréseket kapjanak.
A látogatottság növelő stratégiánkat most csak néhány sorban mutatjuk be. Ezek a részeket természetesen részletezni fogjuk, éppen ami aktuális a napi munkánk során.
1. Készítettünk egy kérdőívet, melyben az internetezők szokásaira kérdezünk rá. A kérdőívet minél több netezővel szeretnénk kitöltetni.
A kérdőív visszaigazoló levelében belecsempésztünk egy kis nyereményjátékot, mely az oldalra visz át.
2. A kérdőív alapján egy esettanulmányt írunk (kb. 2 oldalt), és ezt körbeküldjük a témával foglalkozó netes oldalaknak, hogy hozzák le. Ez még természetesen nem PR cikk lesz, de reméljük a forrásban megjelölnek majd minket :-).
3. Elkezdtük írni a blogot. Ennek a blognak két fontos szerepet szánunk. Egyrészt ténylegesen bemutatni a vállalkozásunkat, másrészt ennek a blognak a címét adjuk meg minden olyan fórumon, közösségi oldalon, blogon, amit olvasunk, használunk. Ezáltal a kiváncsiak átnéznek ide, majd jobb esetben megnézik az oldalt is. Illetve a leendő partnereknek bemutatjuk, hogy komolyan gondoljuk az elképzeléseinket! Ennek köszönhetően bizalmat akarunk szerezni.
4. A kategóriákhoz landing oldalakat hoztunk létre, mely oldalak segítséget adnak a megszervezem.hu oldal használatában, rövid bemutatása az oldal lényegének. Tovább a keresőoptimalizálásunkat segíti elő. Ezek a landing oldalak lesznek a linkkapcsolatok és a ppc hirdetések nyitó oldalai.
5. Külső linkkapcsolatok építése. Elsőkörben a linkkatalógusokban, majd a cégkatalógusokban és később kisebb nagyobb site-okon is. Linkkapcsolatnak nagyon sok ága van, erről bővebben is írunk még.
Saját magunk is létrehozunk linkgyűjtő oldalakat (lap.hu, lapozz.hu, linkek.hu oldalakon)
6. Az oldal bemutató videóját a videómegosztókra fogjuk feltölteni, és onnan is várunk látogatókat majd.
7. A kapcsolati marketing kialakítását autoresponder segítségével oldjuk meg. Erre külön internet stratégiát alakítottunk ki.
8. A weboldalon megjelenő cikkek, magazinok rövid összefoglalóját is leírjuk ide, hogy a hozzászólásokat itt kezeljük. Illetve az rss feliratkozók arról is kapjanak tájékoztatást.
Amiket leírtunk, azok mind ingyenes lehetőségek. Ezeket szépen végig fogjuk vezetni és részletesen bemutatjuk itt a blogon is.
Hamarosan részletesen is bemutatjuk, hogy a partnereket milyen "ösztönző" rendszerekkel fogjuk rávenni a csatlakozásra. Igaz részben már egy korábbi bejegyzésben érintettük ezt a témát.
Internet Stratégia - 1.rész: online marketing tartalomjegyzék
2008.04.07. 22:29 | megszervező | Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://megszervezem.blog.hu/api/trackback/id/tr93430725
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
Címkék: blog link online marketing ppc látogatottság növelés internet stratégia landing oldal linkapcsolat
