A blogunkról

Bemutatjuk a megszervezem.hu weboldalt, mint rendezvény navigátort!
Minden információt összegyűjtünk, ami jelenleg az interneten van rendezvénnyel, esküvővel kapcsolatban.
A blogon PR cikk megjelenítésére is van lehetőség, de kizárólag a partnereink számára.
Csatlakozzon partnerként!

Címkék

álomesküvő (61) bál (3) báli ruha (1) biofesztivál (2) blog (3) bor (29) borfesztivál (5) catering (3) cégadatbázis (1) ceremóniamester (11) csali (1) csokoládé (1) cukrászda (1) damjanovich (1) dekoráció (11) dilemma (1) eljegyzési gyűrű (4) előadó (2) előadóművész (1) emagazin (2) esküvő (199) esküvői csokor (12) esküvői kitűző (5) esküvői ruha (22) esküvői torta (11) esküvőszervező (88) event expo (2) e mail cím (1) fehér galamb (1) fellépő (2) fesztivál (2) fotós (21) fotózás (9) gasztro (1) gasztronómia (3) google (1) google adwords (2) hatékonyság (2) házasság (14) hellókarácsony (3) hostess (1) ingyen (1) internet; (2) internet marketing (2) internet stratégia (4) internet trend (1) iwiw (2) karácsony (8) kastély (29) kastély07 (1) kastélyszálló (7) kiállítás (4) közösségi oldal (1) landing oldal (3) látogatottság növelés (3) likör (1) link (1) linkapcsolat (2) marketing (3) meghívó (1) menyasszonyi csokor (6) menyasszonyi ruha (15) menyasszony tánc (7) mercus (1) milliomos szuletik (1) nászút (13) nyereményjáték (4) önbizalom (1) online (4) online iroda (4) online marketing (5) online mini képzés (1) online pr (1) online public relation (1) online vallalkozas (2) online vállalkozás (1) pálinka (1) pecabot (1) poker (1) ppc (1) program (1) reddit (1) rendezvény (103) rendezvényhelyszín (45) rendezvényhelyszín0 (1) rendezvényszervező (55) rendezvénytechnika (11) rss (1) sütemény (2) svédasztal (4) szerelem (1) színész (1) torkos csütörtök (1) újdonság (2) vásár (2) videós (1) virág (2) virágbolt (1) vőfély (21) web2 (1) web2.0 (1) weboldal (2) webrendezveny.hu (1) zenekar (1) zenész (3)

Stratégiai Partner

Komoly karrier előtt a magyar pálinka?

2010.01.13. 09:10 | megszervező | Szólj hozzá!

Tavaly először nyerte el a Magyar Termék Nagydíjat az érpataki Zsindelyes pálinka. A Gazdakör Papp Józseffel, a pálinkafőzde tulajdonosával beszélgetett. 

- Mit jelent ez a cím önöknek? 

Számomra azért nagyon fontos ez az elismerés, mert olyan környezetben - a magyar Országgyűlés 
kupolatermében - adják át a díjat, ahol már ott lenni is hatalmas megtiszteltetés. Egy magyar 
terméknek ennél méltóbb helyet nem is lehetne találni. 

- Milyen előnyökkel jár egy ilyen cím megszerzése? 

Mivel a cím odaítélése a televízióban is nagy szerephez jutott, ez az eladási számainkban is 
jelentkezett. Azt nem mondom, hogy drasztikus változások történtek, de odafigyeltek rá. Januártól  
már a díj logóját és címkéjét is felhelyezhetjük termékeinkre, ami talán újabb eladásokat generál. 


- Milyen beruházások történtek a közelmúltban? Lesz ezeknek hatása a termelésre?

Október 16-án került átadásra egy olyan fejlesztés, amely negyedmilliárd forintnyi beruházást jelent. 
Pálinkafőző kapacitásunkat ezáltal gyakorlatilag megdupláztuk, 150 ezer hektoliter fokpálinkát tudunk 
így előállítani. Ez a beruházás a pálinkafőzés minden mozzanatát felölelte: a cefrézőt, a 
darálórendszert, a feldolgozórendszert, a pálinkafőzést, a tároló-kapacitásuknat, a palackozói 
kapacitást és a késztermék raktározását is. Ma már teljesen automatizált módon történik termékeink 
palackozása és előállítása. Körülbelül 70 ezer palackos raktárkészletet tudunk egyszerre letárolni, ami azt jelenti, hogy mostantól bárhová tudunk raktárról kiszállítani. Ami még nagyon fontos, hogy a magyarországi pozíciónk erősítése mellett 2010-től fontos szerepet szánunk az export lehetőségek kiaknázására is. Szeretnénk Németországba, a volt Monarchia területére, illetve Oroszország, és Kína irányába is értékesíteni. Annyit szeretnék még ezzel kapcsolatban elmondani, hogy a fejlesztéshez szükséges pénz 50%-át pályázaton nyertük, ezt azután fogjuk megkapni, miután az MVH leellenőrzött mindent. Hatalmas segítség volt ez nekünk. 

- Milyen a kereslet a pálinka iránt? Minek köszönhető a megnövekedett érdeklődés?

A pálinka reneszánszát éli Magyarországon. Olyankor növekszik az értékesítési aránya, amikor a szeszesital-fogyasztás szerencsére csökkent. Magyarul: a külföldről beáramló kereskedelmi márkákkal szemben komoly pozíciót szerzett, növekedési pályán van. Úgy gondolom, hogy ez a gyümölcstermesztők szempontjából nagyon-nagyon fontos dolog. Minden alkalomra - legyen az akár ünnep vagy egyéb összejövetel - a pálinkát teszik az asztalra, nem külföldről beáramló Whiskyt, vagy bármilyen más italt. 

 

Forrás: borhirek.blog.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://megszervezem.blog.hu/api/trackback/id/tr471663568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Címkék: pálinka