A blogunkról

Bemutatjuk a megszervezem.hu weboldalt, mint rendezvény navigátort!
Minden információt összegyűjtünk, ami jelenleg az interneten van rendezvénnyel, esküvővel kapcsolatban.
A blogon PR cikk megjelenítésére is van lehetőség, de kizárólag a partnereink számára.
Csatlakozzon partnerként!

Címkék

álomesküvő (61) bál (3) báli ruha (1) biofesztivál (2) blog (3) bor (29) borfesztivál (5) catering (3) cégadatbázis (1) ceremóniamester (11) csali (1) csokoládé (1) cukrászda (1) damjanovich (1) dekoráció (11) dilemma (1) eljegyzési gyűrű (4) előadó (2) előadóművész (1) emagazin (2) esküvő (199) esküvői csokor (12) esküvői kitűző (5) esküvői ruha (22) esküvői torta (11) esküvőszervező (88) event expo (2) e mail cím (1) fehér galamb (1) fellépő (2) fesztivál (2) fotós (21) fotózás (9) gasztro (1) gasztronómia (3) google (1) google adwords (2) hatékonyság (2) házasság (14) hellókarácsony (3) hostess (1) ingyen (1) internet; (2) internet marketing (2) internet stratégia (4) internet trend (1) iwiw (2) karácsony (8) kastély (29) kastély07 (1) kastélyszálló (7) kiállítás (4) közösségi oldal (1) landing oldal (3) látogatottság növelés (3) likör (1) link (1) linkapcsolat (2) marketing (3) meghívó (1) menyasszonyi csokor (6) menyasszonyi ruha (15) menyasszony tánc (7) mercus (1) milliomos szuletik (1) nászút (13) nyereményjáték (4) önbizalom (1) online (4) online iroda (4) online marketing (5) online mini képzés (1) online pr (1) online public relation (1) online vallalkozas (2) online vállalkozás (1) pálinka (1) pecabot (1) poker (1) ppc (1) program (1) reddit (1) rendezvény (103) rendezvényhelyszín (45) rendezvényhelyszín0 (1) rendezvényszervező (55) rendezvénytechnika (11) rss (1) sütemény (2) svédasztal (4) szerelem (1) színész (1) torkos csütörtök (1) újdonság (2) vásár (2) videós (1) virág (2) virágbolt (1) vőfély (21) web2 (1) web2.0 (1) weboldal (2) webrendezveny.hu (1) zenekar (1) zenész (3)

Stratégiai Partner

Link kapcsolat építés szépsége, mely kemény munkába kerül.

2008.06.09. 00:08 | megszervező | Szólj hozzá!

Mielőtt elkezdjük a link kapcsolatainkat kiépíteni, érdemes pár dolgot megvizsgálni a weboldallal kapcsolatban. De előtte még fontosabb dolog a cél meghatározása, elképzelése. Akár ételnek, akár egy dekorációnak a díszítése előtt, szükségünk van arra, hogy elképzeljük a végeredményt. Ezt vagy lerajzoljuk vagy többször elkészítjük és megvizsgáljuk a kapott eredményeket. Sajnos az online marketingben egyszer építünk link kapcsolatot és nem egyszerű a már kialakított eredmény módosítani.

Az interneten is elég sok körülmény megvizsgálását követően tudjuk elkezdeni a link kapcsolat kiépítését, hogy a jó úton haladjunk!

Érdekes tapasztalatokat szereztünk az utóbbi napokban!

Mi legyen a célja a link építésnek?
  • minél több látogató generálása,
  • keresőoptimalizálás alapja.
Manapság ez a 2 legfontosabb céllal kezdenek cégek a link építésbe. Mind a 2 cél elérhető, de csak abban az esetben, ha több körülményt is megvizsgálunk.

Miért kattintanának a látogatók a linkre, ami más oldalán van elhelyezve?

Igen, ez érdekes lehet a cél elérése érdekében. Építhetünk hatalmas link kapcsolatot, ha nem a megfelelő kulcsszóra optimalizáltuk az oldalt, azaz nem a célnak megfelelő kulcsszavakra. Illetve alig jönnek látogatók a weboldalunkra.
Így hamar kiderül, hogy a link szövege az egyik legfontosabb tényező a építkezés során!

Mi legyen a szöveg?


Legtöbb esetben nincs sok karakter a szöveg megírására. Olyan legyen, ami felhívja a látogatók figyelmét és érdeklik a mögöttes tartalom. Eközben figyelnünk kell arra is, hogy a linknek megadott szöveg tartalmazza a megfelelő kulcsszavak egészét. Legjobb esetben a kulcsszó teljesen megegyezik a link szövegével! Ez lenne a legjobb megoldás.

Hova érkeznek a látogatók?

Sikerült megfelelő szöveget kialakítani és a látogatók megérkeznek a weboldalunkra.
De mégis mi fogadja ott őket? Sokan itt csúsznak el, mivel hasonló tartalmat kell olvasniuk, mint a link szövege. De legjobb esetben a linken kialakított figyelem folytatását kell biztosítani az oldalon.

Szépsége és nehézsége?

Szöveg megfelelő, látogatók megérkeznek, de nem hozzák a megfelelő eredményt a weboldalon. Eredmény lehet egy ajánlatkérés elküldése a cégnek! Ilyen esetekben érdemes megvizsgálni a folyamatot és szépíteni a szövegen, weboldalon.
Mi ebben a nehéz? Sajnos a mai modern technológia még nem teszi lehetővé, hogy automatizáljuk ezt a folyamatot, így csak emberi erőforrás bevonásával lehet elvégezni, elérni a kívánt eredményt.

További hasznos tanácsok cégvezetőknek!

A bejegyzés trackback címe:

https://megszervezem.blog.hu/api/trackback/id/tr8512243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Címkék: hatékonyság internet marketing látogatottság növelés internet stratégia landing oldal linkapcsolat